Sosiaali- ja perhepalvelut

perhe.png

​Keskeisimpiä sosiaali- ja perhepalveluiden puhelinnumeroita
Ota yhteyttä lapsiperheiden asioissa,

  • jos tarvitset neuvontaa sosiaalipalveluihin hakeutumisessa tai
  • kun sinulla on kiireellinen lastensuojelullinen huoli lapsen, nuoren tai perheen tilanteesta.
Lapsiperheiden ohjaus ja neuvonta: puh. 09 2949 2120 (ma–pe klo 9–12) 
Kiireellisissä lastensuojelullisissa asioissa voit olla yhteydessä lastensuojelun virka-aikaiseen päivystykseen (ma–pe klo 8–16): Lastensuojelu.

Aikuinen, ota yhteyttä puhelinpalveluun 09 2949 2120 ma–pe 10- 11.30, kun tarvitset

  • aikuissosiaalityön neuvontaa tai
  • jos et ole asioinut aiemmin aikuissosiaalityössä.
Puhelinpalvelussa voit keskustella asiasta ammattilaisen kanssa ja saada neuvontaa tilanteen ratkaisemiseksi tai ohjeita tarvittaviin palveluihin hakeutumisessa.

Lisätietoja aikuissosiaalityöstä ja kiireellisistä aikuisten huoli-ilmoituksista Keravan verkkosivuilta:  Aikuissosiaalityö.

Jos olet jo asiakas tai sinulla on nimetty omatyöntekijä tai vastuutyöntekijä, ota yhteyttä suoraan häneen. Yhteystiedot löydät Keravan verkkosivuilta: Aikuissosiaalityö.

Ikäihmisten palvelutarpeen arviointi

 p. (09) 2949 3231, ma-pe klo 9 - 14



 Maisa-asiakasportaali sosiaalihuollon palveluihin Keravalla

Maisa.JPG

Maisa yhdistää sosiaalihuollon ja terveydenhuollon sähköisen asioinnin yhteen kanavaan ja helpottaa kuntalaisten omahoitoa ja sähköistä asiointia.

Maisan avulla voit esimerkiksi:

  • tarkastella ajanvarauksiasi ja tarvittaessa perua ajanvarauksiasi
  • tarkastella omia terveystietojasi ja
  • täyttää esitietolomakkeita ja hakemuksia
  • Maisaa voit käyttää helposti verkossa tai mobiilisovelluksella

Maisa korvasi Keravalla aiemmin käytössä olleet sähköisen asioinnin kanavan eAsioinnin.


PALVELUT IKÄRYHMITTÄIN

​LAPSIPERHEET​NUORET


 

​AIKUISET​IKÄÄNTYNEET

 


Päivitetty 20.05.2022 klo 13:24